ERP

9 gode grunner til å velge supportavtale med oss

Vi ser at kunder som har supportavtale, klarer å nyttiggjøre seg bedre av systemene sine og har de mest fornøyde brukerne.

Av
Turid T Veire
Dato
19. juli 2024
Smilende mann med skjegg og headsett ser på en skjerm, han jobber på proplan support
Alle kunder som har ett eller flere system gjennom oss, blir tilbudt en supportavtale. Og da lurer du kanskje på, lønner det seg?

Fordelen med supportavtale er at du til en fast avtalt pris kan be om hjelp når du har behov og du får også prioritet i supportkøen. Vi ser at kunder som har supportavtale, klarer å nyttiggjøre seg bedre av systemene sine og har de mest fornøyde brukerne.

Om du ikke ønsker supportavtale, hjelper vi deg selvfølgelig uansett! Da betaler du per påbegynte 15 minutter.

Her får du 9 gode grunner til å inngå supportavtale med oss

Vi er ikke personavhengig

Du får hjelp uavhengig om folk har ferie, er i møte eller hjemme med sykt barn. Supporttjenesten vår er like god alle dager.

Alle konsulentene er senior

Vi har over 50 konsulenter som sitter klar til å bistå deg med dine utfordringer. Alle med mellom 10 og 20 års erfaring.

Vår score er 9 av 10

Det viser vår brukerundersøkelse for support. Og det er vi stolte av! Dette er tall som rapporteres på månedlig.

Vi måler på behandlingstid, ikke responstid

Det er enkelt å svare kjapt, men det er løsningen som gir verdi!

Vi løser 86,6% av alle henvendelser innen 90 minutter

Dette gjelder kunder som har supportavtale. Kunder med supportavtale blir alltid prioritert først.

Skjermdump er nøkkelen til raskere hjelp

Et bilde sier mer en 1000 ord. Send en skjermdump og vi vil mye raskere se hva som skal til for å hjelpe deg.

Enkel tilgang på kompetanseheving

Praktisk når det lanseres nye funksjoner, eller du ønsker å ta i bruk nye muligheter.

Ubegrenset tilgang til gunstig fastpris

Kontakt oss så mye du orker, uten at det koster deg en krone ekstra. I motsatt tilfelle kan det bli en økonomisk avverging å ta kontakt med support.

Du går rett og slett foran i køen

Med supportavtale har du prioritet i supportkøen.

Både kundene og vi vet at det er forskjell på problemer. En lønnsansvarlig med 300 ansatte som ikke får kjørt lønn, kommer foran noen som vil lære en ny formel i et regneark. Driftskritiske problemer er alltid prioritet!

Bilde av smilende voksen mann med skjegg og lyseblå skjorte
Einar Nonås
Konsulent- og leveransedirektør

Jeg trenger hjelp, hvordan melder jeg inn sak til dere?

Mer informasjon om hvordan du melder inn saker og gangen videre finner du på våre supportsider.

Hva skjer når du melder inn en sak til oss?

Når en sak kommer inn i kundesystemet vårt blir det opprettet enten en supportsak eller et konsulentoppdrag. Hvis du har supportavtale prioriteres du i køen.

Illustrasjon av hvordan Proplan support fungerer fra du sender inn sak via e-post eller telefon til den er løst

Vil du vite mer? Send inn skjemaet så tar vi kontakt!

Ved å sende inn skjemaet bekrefter jeg at jeg har lest og godtatt Proplans Personvernerklæring.

Du kan også ringe eller sende oss en e-post