9 gode grunner til å velge supportavtale med oss
Vi ser at kunder som har supportavtale, klarer å nyttiggjøre seg bedre av systemene sine og har de mest fornøyde brukerne.
Alle kunder som har ett eller flere system gjennom oss, blir tilbudt en supportavtale. Og da lurer du kanskje på, lønner det seg?
Fordelen med supportavtale er at du til en fast avtalt pris kan be om hjelp når du har behov og du får også prioritet i supportkøen. Vi ser at kunder som har supportavtale, klarer å nyttiggjøre seg bedre av systemene sine og har de mest fornøyde brukerne.
Om du ikke ønsker supportavtale, hjelper vi deg selvfølgelig uansett! Da betaler du per påbegynte 15 minutter.
Her får du 9 gode grunner til å inngå supportavtale med oss
Vi er ikke personavhengig
Du får hjelp uavhengig om folk har ferie, er i møte eller hjemme med sykt barn. Supporttjenesten vår er like god alle dager.
Alle konsulentene er senior
Vi har over 50 konsulenter som sitter klar til å bistå deg med dine utfordringer. Alle med mellom 10 og 20 års erfaring.
Vår score er 9 av 10
Det viser vår brukerundersøkelse for support. Og det er vi stolte av! Dette er tall som rapporteres på månedlig.
Vi måler på behandlingstid, ikke responstid
Det er enkelt å svare kjapt, men det er løsningen som gir verdi!
Vi løser 86,6% av alle henvendelser innen 90 minutter
Dette gjelder kunder som har supportavtale. Kunder med supportavtale blir alltid prioritert først.
Skjermdump er nøkkelen til raskere hjelp
Et bilde sier mer en 1000 ord. Send en skjermdump og vi vil mye raskere se hva som skal til for å hjelpe deg.
Enkel tilgang på kompetanseheving
Praktisk når det lanseres nye funksjoner, eller du ønsker å ta i bruk nye muligheter.
Ubegrenset tilgang til gunstig fastpris
Kontakt oss så mye du orker, uten at det koster deg en krone ekstra. I motsatt tilfelle kan det bli en økonomisk avverging å ta kontakt med support.
Du går rett og slett foran i køen
Med supportavtale har du prioritet i supportkøen.
Både kundene og vi vet at det er forskjell på problemer. En lønnsansvarlig med 300 ansatte som ikke får kjørt lønn, kommer foran noen som vil lære en ny formel i et regneark. Driftskritiske problemer er alltid prioritet!
Jeg trenger hjelp, hvordan melder jeg inn sak til dere?
Mer informasjon om hvordan du melder inn saker og gangen videre finner du på våre supportsider.
Hva skjer når du melder inn en sak til oss?
Når en sak kommer inn i kundesystemet vårt blir det opprettet enten en supportsak eller et konsulentoppdrag. Hvis du har supportavtale prioriteres du i køen.