NYHET! Vi utvider Proplan Tiltak med appen Dialog
Appen som gjør det lettere for deg å kommunisere med deltagerne dine og gjør dem mer aktive i egen prosess.
Vår utviklingsavdeling har jobbet så tastene gløder og nå er vi endelig klar til å avduke nyheten: Dialog. For selv om Proplan Tiltak har vært på markedet i over 30 år, slutter vi ikke å videreutvikle og perfeksjonere systemet.
Proplan Tiltak: Dialog gjør det ikke bare lettere for deg som veileder å kommunisere med deltagerne dine.
Den viktigste funksjonen den har, er at den lar deltagerne være mye mer aktive i egen prosess. I appen er det nemlig mulig å sette opp mål og aktiviteter, og digitalt registrere når det er gjennomført.
I tillegg kan både du og deltager enkelt kommunisere i chatten, hvor dere også kan invitere inn andre i tiltaksbedriften til å bli med. Det blir ganske enkelt en mye bedre dialog mellom dere.
Nysgjerrig? I denne demoen får du se hvordan dette fungerer i praksis, både fra veileders og deltagers ståsted.
Visste du at Proplan Tiltak er Norges ledende fagsystem for tiltaksbransjen?
Vi syns det er fantastisk at det finnes bedrifter som dere som jobber for å gjøre arbeid mulig for alle, og vårt bidrag til dette er å tilrettelegge for at dere skal kunne ivareta denne oppgaven best mulig.
Nemlig med et godt system i bunn: Proplan Tiltak. Systemet rundt 3 000 jobbveiledere bruker daglig.
Og med denne nye appen gjør vi dette systemet enda bedre! Slik at din og deltagernes hverdag blir enda bedre.
Syv kanongode grunner til å ta i bruk Proplan Tiltak
- Du sparer verdifull tid. Programmet er skreddersydd for arbeid og inkludering, sørger for full kontroll på tiltaksløpet og dermed mer effektive arbeidsprosesser.
- Du har komplett kontroll. Informasjonsdeling, ressursallokering, dokumenthåndtering og statistikk. Alle rapporter i henhold til krav fra NAV.
- Du kan tilpasse systemet til eget bruk. Brukerdefinerte utvalg og faner gjør det enkelt å tilpasse systemet slik du vil ha det.
- Du kan velge mellom sky- og jordbasert. Velg den løsningen som passer deg best. Skybasert standardløsning, eller skreddersydd jordløsning tilpasset din bedrift.
- Du vet at GDPR og sikkerhet er ivaretatt. GDPR og sikkerhet er tatt på alvor, med alt fra rollestyrt tilgang og automatisk sletting av sensitive opplysninger til loggføring av all aktivitet.
- Du rapporterer – slik NAV vil ha det. Proplan Tiltak oppfyller kravene i databehandleravtalen med NAV, og har flere ferdige rapporter til bruk mot NAV og andre eksterne mottakere.
- Du går ikke glipp av frister. Proplan Tiltak sikrer at avtaler og aktiviteter følges opp innenfor fristdato. Uniform oppfølging av jobbsøkere og tiltak. Tildeling av ansvarlig og frist fastsettes automatisk.